Friday, May 23, 2008

ik schreeuwen

Ik schreeuwen
Ik ben net ………Knipsels ….verspreide Schrift ….. een moment van verdriet,

en gevangen)van een gevoel ( gezet in de aanbieding;
Uitgestelde beloften voor duurzame stabiliteit
Weefsels en papier samengevoegd tot de prullenbak
Geboren gay nog niet geboren

Heeft een mysterieuze leven als een gewone nummer een vele jaren om te lezen, schilderen, schrijven, , en schreeuwen: ben ik slecht؟, u begrijp me niet!
wolken van vragen… oneindige vragen ………waar is de de hemel :
Venster op de straten van triest

armoediger dromer
Namen niet herkennen,
Herinneringen verwaarloosd in een hoofd van een verrader Verboden herinneringen,
woorden worden geschrapt en gewijzigd ,
de antwoorden niet meer bereikbaar
Ik wacht op excuus van God ……………………..

Mahdi alnuffari

Holland

No comments: